Jane Doe.

I'm Mirra/Jane. Malaysia. TAKEN. Love photography, art and editings coz they're my fav. #Coldplayfans



Stories Mine Photos Home

follow

{ credits:
design inspired bg }
Having a great life. Alhamdulillah.
Tuesday 16 September 2014 | 0 comments


Syukur Alhamdulillah. Bersyukur dengan kehidupan aku sekarang. My new life. Setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya. Kebaikan dan keburukannya. Allah buka mata aku hati aku. Satu lagi peluang untuk aku meneruskan kehidupan dan menentukan masa depan aku. Aku akan gunakan sebaik baiknya. Kita tak tahu in future apa akan terjadi. So aku nak belajar rajin rajin capai apa yang aku inginkan and most important is aku nak buat mama aku proud dengan aku. Rahsia orang nak berjaya berlajar dulu baru bercinta. Haha. I don't mine I can wait. Ajal maut jodoh ditangan Allah. Just tunggu jodoh bagi dari Allah saja. 

Ada hikmah juga aku berlajar jauh jauh. Aku dapat lupakan segala kepahitan seksaan yang aku lalui sebelum ni. Take a time. Alhamdulillah aku dah boleh lalui dengan tenang. Macam macam aku dapat belajar disana. Bila kita habiskan masa dengan study, belajar assignment slow slow aku boleh lupa. And always fikir ada yang lagi terbaik tuk aku. Allah tahu apa yang terbaik buat hambaNya. Dekat sana aku jumpa macam macam jenis orang perangai orang. Hahaa. Aina, ateyn, tyra, mek, ida nazirul, megat, jijie, ayie. Yang selalu dengan aku kehulu hilir ke sana sini atas bawah depanbelakang just ateyn,ida aina nazirul ayie. Dekat sana aku famous dengan nama opah. HAHAHA. dah kebiasaan. Baru berapa bulan kat sana banyak kenangan terindah kenangan pahit.Memori tercipta. Always in my heart. Takkan aku lupa sampai bila bila. 

Sekarang tengah cuti sem habiskan masa dengan family. Dah lama tak balik tanah air dah lain sekarang. Zaman dah berubah dunia dah maju. Haha. Kejap masa berlalu dah nak masuk sem 2. 2 tahun lagi nak habis belajar lepastu dah masuk alam pekerjaan. InsyaAllah dimana ada rezeki disitu aku berada. Nak berjaya nak apa apa kena usaha. Mana ada sesuatu kita nak tu datang bergolek golek jatuh dari langit guling guling datang kat kita. Berjaya dengan hasil titik peluh sendiri baru nikmat. Haha. Okay dah lewat malam so sampai sini. Assalamualaikum :) 

NEWER
PAST